Sayfa Başına Dön

Kaderimdeki Fırsata Hazırlanıyorum

Hiç yorum yok
ilham veren yazıTv kanallarından birinde bir ara  her gün mesleğinde başarılı olmuş kişilerin  üniversitedeki konuşmaları yayımlanıyordu. Bir kadın konuşmacı işinin patronuydu. Hatta yurt dışı bağlantılı bir işi vardı.

Adını hatırlamıyorum yalnız. Kendi hayatından kesitlerle başarı yolculuğuna değinmişti. Nereden nereye gelmişti. Çocuğunu ayağında sallarken kulağında kulaklık İngilizce öğrendiği anlatmıştı. Daha pek çok şey. Anlattığı bir hikayeyi bir kağıda not almıştım:

Bir dilenci kız varmış. Sokakta hep kitap okuyormuş. Birisi her geçtiğinde dilenci kızın elinde kitap görüyormuş. Her seferinde başka bir kitap olduğunu fark etmiş. Buna anlam veremeyen kişi, dilenci kıza yaklaşmış.

Kıza:'' Sen dilencisin. Kitap okumanın sana ne faydası olacak ki,'' demiş.
Dilenci kız ise  ''kaderimdeki fırsata hazırlanıyorum,'' demiş. Bu hikayeyi çok sevmiştim.

 İleride karşımıza nasıl fırsatlar çıkacağını bilemiyoruz.
İngilizce öğrenmek, kitap okumak, işimizle ilgili öğrenmemiz gereken ne varsa öğrenmekle başlamalıyız. İleride karşımıza çıkan fırsatları değerlendirmek için kendimizi geliştirmek için
 çaba harcamalıyız

Çok güzel bir tanım var; Şans nedir ki karşımıza çıkan fırsatları değerlendirmek değil mi?
(Tabii değerlendirebilmek için hazırlıklı olmalıyız.)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder