Sayfa Başına Dön

Whatsapp Grup İsimleri

4 yorum
whatsapp grup isimleriWhatsapp grup isimleri arayanlar için örnekler hazırladım bu yazımda. Wp Grup İsimleri gördüğüm kadarıyla kişi tercihine kalmış bir durum. O yüzden aklıma gelen tüm fikirleri yazmaya çalıştım. Beğendiklerinizi seçebilirsiniz. Whatsapp konuları her alanda olabileceğini düşündüğüm için birçok başlık ekledim. Ayrıca kız, erkek ayrı  olarak whatsapp grubu oluşturmayı düşünenler içinde örnekler mevcut.

Whatsapp Grup Adları:
Bizim Mekan                   Meraklı Teyzeler        Tonton Teyzeler                  
Bir Şey Soracaktım         Dahiler                        Ninjalar                  
Ninja Kuzenler                Kadın Günlüğü         Havadis Var

Bize Masal Anlat         Kendini Dahi Görenler   Anlamayanlar            Kafama Bir şey Takıldı
Meraklı Melahatler      Huzur Arayanlar             Eğlenme Zamanı       Bana  Eğlence Gerek    
Başarı Kulübu              Kafam Şişti                      Bizim Çocuklar          Bana Fikir Lazımdı

Canı Çok Sıkılanlar      Evrene Enerji Yollayanlar          Pijama Partisi              
Kuzenlerin Yeri             Pozitif Takılanlar                       Cool Takılanlar

Çekemeyenler Burada             Bir Maruzatım Var         Masal Diyarı
Dertliler Köşesi                       Bir Şey Diyecektim       Bizsiz Olmaz

Bugün Ne Pişirsem           Üç Silahşörler                    Kendini Prenses Zannedenler
Ne Okusam                        Keşke Benim de Olsa        Ciddi Takılanlar Grubu
Dost Meclisi                      Ben Biliyom                      Bugünün Konusu
Kendini Geliştirenler         Mutluluk Kulubü              Fenomengiller

Bizimkilerin Mekanı            Örgü Örüyoruz              Sanatçı Ruhlar       Bir Hayalim Var
İyigiller                                 Dertgiller                       Sanat Penceresi
Ne Örüyon                            Erkenciler                      Huu Komşu

Sohbetine Doyum Olmaz    Yemek Günlüğü                 Bugün Ne Pişirsem?
Azcık Konuşalım                 Pek Gevezeler                   Bugün Çok Güzelim  
Her şey Güzel Olacak          Bizim Dünyamız              Haberin Olsun Hattı

Moda Tutkusu                     Birkaç Ünlü                    Fenomen          Bizim Mekan
Duydum ki                           Nostalji                          Müzikname      Gelinlerin Buluşma Noktası

Gece Kuşları                          Konuşmaya İhtiyacım Var      Dedikodu Yeri
Takıl Bize                               Teknolojiden Ben Anlarım    Dedikodu Kazanı                      
Gün Görmüşler                       Ben Demiştim                       Herkes Burada
            
Stres Atma Hattı                     Bilgi Dükkanı             Çemkirenler      
Hümanist Kişilikler                Gezdim Gördüm        Mutluluk Habercileri
Bizden Haberler                   Grup Fısıltı                Grup Havadis
Bu Grup Harika                   BilgeBirGrup            Akıllı Takımı
Ekip Tamam                         Spor Kadrosu            Süper Kadro
Bizim Ekipman                     Süper Ekip               

Kızlardan Oluşan Wp Grup İsimleri:
Bütün Kızlar Toplandık     Altın Kızlar                       Akıllı Kızlar      Neşeli Kızlar       Cici kızlar
Birkaç Hanfendi                 Evde Kalmışlar Kulübü   Bilgiç Kızlar     Geveze Kızlar    
Kızların Günlüğü                Fenomen Kızlar               Okuyan Kızlar   Çılgın Kızlar
Dedikodusuz Olmaz        

Erkek Whatsapp Grubu için İsimler:
Cool Erkek Takımı          Kahvehane       Karizmatik Takılanlar        Çok Centilmeniz
Çılgın Çocuklar

Kitaplarla İlgili  Whatsapp Adları:
Kitap Kurtları                   Çok Okuruz Biz            Kitap Önerileri     Kitaplardan Konuşuyoruz
Kitabım Olmadan Asla     Ne Okuyoruz?              Kitap Kulübü         Okurlar Bir arada
Kitaplarla Yaşayanlar        Kitap Kardeşliği           Günün Kitabı

İş Arkadaşları için Wp İsimleri:
Ayrılmaz Ekip                Bizim Ekipman             İş Dünyası              İşkolikler      Bizim Ekip
Projemiz Var                   Ekip Ruhu                  

Kanki-Arkadaş Whatsapp Grup İsimleri:
Kankigiller                    Kanki Günlüğü              Biz Kankiyiz                Kankiler Firarda
Duydun mu Kanki?       Dost Meclisi                  Bizim Çocuklar           Bizim Tayfa
Okeyden Arkadaşlar     Sıkı Dostlar                    Bizimkiler                    Arkadaş Ağı

Arkadaşname              Arkadaşgiller               Arkadaş Birliği          Miskin Gençler
Kankilerin Gücü        Kankilerin Gücü Adına

Aile-Akraba için Whatsapp Adları:
Şeker Ailem                     Asabi bir Aileyiz    Geveze Ailem     Akraba Kulübü
Gezmeyi sever Ailem       Uyumlu Aile          Hemşerilerim      Tüm Sülale Toplandık
Aile Bağı                           Aile Ocağı             Teyzegiller          Kuzengiller
Aile Ağı                            Aile Parodisi        

Bloggerler için Wp Grup Adları:
Blog Dayanışması               Blog Sesleri           Benim Blogum Var      Blogger Mekanı
Bloggerler Aramızda           Blog Dünyası        Blogger Takılanlar       Bloglardan Fısıltılar

Blog Cafe                             Blogname              Bloghane                      Bloglardan nameler
Bloglardan Haberler             Blog Güncesi         Bloggerlar Burada

Okul Whatsapp İsimleri:
Okul Günlüğü              Ödev Neydi?        Sular Kesildi Çalışamadım          Eyvah Sınav Var  
Öğrenci Lakırdıları      Bizden Notlar       Çok Çalışmam Lazım Çok          Bilgi Küpü      

Çalışkan Hanfendiler        Proje Ekibi                Çalışkanlar Kulübü           Akıl Küpü
Bilgi Köşesi                      Mevcut Tamam          Araştırmacı Kişilikler      Bilim Kulübü
Ben Öğrenciyim                Biz Öğrenciyiz          Öğrenci Kulübü             

Yazarlıkla İlgili Whatsapp Adları:
Genç Kalemler                   Kurşun Kalem Grubu     Kalemi Kuvvetliler       Genç Yazarlar  
Hayalimiz Yazar Olmak     KaraKalemciler              Yazar Olmak İsteyenler

Mutlu Kalemler                  Acemi Yazarlar               Hikayeciler
Yazar Adayları                   Yazar Günlüğü                 

 Film-Dizi  Wp Grup İsimleri:
Dizi Günleri    Filmseverler       Film Önerisi       Dizi Gülleri       Film Muhabbetleri
Filmname        Bir Film Vardı    Film Tutkunları  Dizi Tutkunları  Film Birliği
Dizisever Ekip Film Takımı

Komik-Espirili Whatsapp Grup Adları:
Çok Tınn                     Laklak Yeri           Yol Geçen Hanı                   Ben Demiştim      
Ayna Ayna                   Takıl Bize              Çekemeyenler Kulübu       Huu Komşu
     
Bugün Çok Güzelim        Sesim Geliyor mu?       Keşke Benim de Olsa
Pek Gevezeler                  Meraklı Melahatlar       Kulağım Çınlıyor              Azcık Konuşalım
Hey Gidi Günler Hey       Alo Orda mısın?           Ara Sıra Ses Ver                Bir şey diyip Gidecem

Sadece Bakıyordum          Bana Teyze Dediler     Sivri Zekalılar                   Tantana Ekibi
Miskinler                           Uykucular                   Gülmek İsteyenler             Yol Geçen Hanı

Damdam                            Komikgiller               Kahkahaloji                     Kahkahası Bol
Şaşkıngiller                      Komikname               Acemi Fenomenler          Komik Sesler
Tantanasız Olmaz            Bizim Parodi             Bizden Eğlence                 Komikhane

Dini Whatsapp Grup İsimleri:
Dua Kardeşliği      Huzura Doğru     Dini Sohbetler     Yeşil Kapı      Duaya İhtiyacım Var
Huzurun Kapısı     Yeşil Pencere      Dua Kapısı           Dua Köşesi    Dua Günlüğü

Dua Penceresi       Gönülden Dua    Huzura Yolculuk  Gönül Gözü    Kalp Gözü
Dua Zamanı          Dua Kardeşliği    Dua Defteri        


Whatsapp Grup adları  için sunduğum bu liste başarılı ve güzel  olduğuna inanırsam ilerleyen günlerde daha fazla örnekler ekleyebilirim.



4 yorum :

  1. İlginç bir konu. Hiç böyle bir grup ismi arayışında olmamıştım. Demek ki ilgi duyanlar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok fazla kişinin bu konuda google da arama yaptığını söyleyebilirim. Bazen yazılarımı bloguma gelen aramalardan yola çıkarak oluşturuyorum. Bu konu da onlardan biri aslında. Yoksa whatsapp için isim arayanlar olduğundan benim de haberim olmayacaktı.

      Sil
  2. Ben grup olayını hiç sevmiyorum. Daha yeni bir arkadaş grubundan çıktım. Gereksiz bir sürü mesaj okumak zorunda kalıyoruz. Fakat 3-5 kişiden oluşan bir aile grubum var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teknolojiyi çok gerilerden takip ediyorum. Böylece faydalarını zararlarını görmüş oluyorum. Eğer gerçekten olmazsa olmaz bir uygulama haline gelmişse ve benim için gerekliyse kullanıyorum.
      Siz bence en iyisini yapıyorsunuz. Bilinçli ve doğru şekilde kullanıldığında bu tür uygulamaların yararları ve kolaylığı oluyor...

      Sil